NEW IN - Nike Roshe Run, etc.

Da ich schon länger auf der Suche nach coolen Sneakers war konnte ich mich zuerst nicht zwischen New Balance oder Nike's entscheiden bis ich diese (Nike Roshe Run Print green/mint) gefunden und mich auch gleich verliebt habe! Ich habe sie im Snipes in Wien gekauft. Wichtig war mir bei der Auswahl die Farbe. Ich wollte eine schöne knallige Farbe, die ich aber dennoch mit vielen anderen Sachen die ich habe kombinieren kann.

// I've been looking for cool sneakers for so long. First I could not decide between New Balance or Nike's until I found these (Nike Roshe Run Print green / mint) and immediately fell in love with them. I bought them at the Snipes Store in Vienna. Important to me was the color I wanted a nice bright color but still something i can wear with many other things I own.//




Dann habe ich noch etwas im H&M online Shop herumgestöbert und habe die 2 Teile gefunden. Beides war im Sale. Vor allem bin ich von der Jacke verzaubert. Es ist eine kurze Lederjacke mit 3/4 Ärmel und Fransen, die die Lederjacke zu einem Hingucker machen. Mit dieser kann man ein normales Outfit ganz leicht aufpeppen. 

//I also ordered 2 pieces from the h&m online store. Both were on sale. I am especially fascinated by the jacket. It is a short leather jacket with 3/4 sleeves and fringes which makes it an eye-catcher. If you just wear an simple outfit and throw the jacket over you'll get an stylisch outfit with no big effort.//








Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello, my name is Gabriela and I'm 18 years old. Additionally to school, i love to blog about fashion and beauty. I hope you like my posts. xo