Current Favourites




Hey !

Es ist Sonntag und ich bin am Überlegen, ab jetzt jeden Sonntag einen Blogpost zu veröffentlichen.
Das Wetter heute war so schön, dass ich gleich super gelaunt war und mir gedacht habe, euch meine derzeitigen Favoriten zu zeigen.

1. Ich lese gerade das Buch 'Eleanor und Park', wie ihr bestimmt erkennen könnt. Es ist eine echt süße Liebesgeschichte, die  für einen gemütlichen Herbst Abend perfekt geeignet ist.

2. Dieser Lippenstift ist von Essence und heißt 'Nude Love'. Es ist ein nude mit einem rosa Unterton.

3. 'Go ginza' heißt dieser wunderschöne Nagellack von Essie. Ich trage ihn ständig. 

4. Das ist bis jetzt das beste Lippenbalsam das ich probiert habe. Es riecht super toll und hält die Lippen schön sanft und weich.

5. Diese Handcreme ist der Wahnsinn. Ich liebe Zimt und ich liebe Vanille - PERFEKT. Es riecht wirklich wie nach Lebkuchen und die Hände macht es natürlich auch weich.

//It's Sunday and I'm thinking about doing a blogpost every Sunday from now on. Today the weather was absolutely amazing. I was in a really good mood because it was so warm and sunny outside and that's why i thought I'd share my current favourites with you.

1. I am currently reading the book Eleanor and Park, as you can tell and it is really interesting. It's a  cute love story and perfect to read on cozy fall evenings.

2. The lipstick is from Essence and it's called 'nude love'. It's a pretty nude with a rosy undertone. 

3. I am so in love with this nail color. It's called 'go ginza' from essie. I love how long essie nail polishes last. So amazing.

4.This is my absolute favourite!!! First of all it smells amazing and secondly it makes my lips so smooth.

5. This is a hand lotion/balm smells literally like gingerbread and it keeps your hands smooth as well.






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello, my name is Gabriela and I'm 18 years old. Additionally to school, i love to blog about fashion and beauty. I hope you like my posts. xo