Current favorite nail polishes (KIKO)


//Hey Guys! Today I have my current favorite nailpolishes to show you. They're all from Kiko because they had a sale where one nail polish costs only 1.90 €. They are pretty good quality though. 

From Top to Bottom:

Kiko Nail laquer Nr.529
Kiko Nail laquer Nr.359
Kiko Quick Dry Nail laquer Nr.845
Kiko Nail laquer Nr.347

I think they're all pretty colors. But I'll definitely wear the peach (359) color now in the summer more often. But at the moment I'm really obsessed with the green one. (347)//

Hallo Leute! Heute zeige ich euch meine derzeitigen Nagellack Favoriten. Sie sind alle von Kiko weil es eine Aktion gab als ich sie gekauft habe, wo ein Nagellack nur 1,90€ gekostet hat. Daher habe ich mir gleich vier in diesen schönen Farben gekauft. Für den Preis haben sie trotzdem eine gute Qualität.

Von Oben nach Unten:

Kiko Nail laquer Nr.529
Kiko Nail laquer Nr.359
Kiko Quick Dry Nail laquer Nr.845
Kiko Nail laquer Nr.347

Ich finde die Farbe alle ganz toll auch für jede Jahreszeit. Dennoch werde ich wahrscheinlich den pfirsichfarbenen Nagellack (359) öfters im Sommer tragen. Im Moment aber bin in den grünen Nagellack verliebt. (347)



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello, my name is Gabriela and I'm 18 years old. Additionally to school, i love to blog about fashion and beauty. I hope you like my posts. xo