SPORTY CHIC - Sunny day in Vienna



 "It's finally summer here in Vienna and it was a very hot day yesterday. I had a nice walk through the first district in Vienna and fell in love with the city again. I love the viennese architecture, it's small streets and the horse-drawn carriages (even tho it can smell sometimes haha). So for all of you who are thinking about going to Vienna someday I definitely recommend coming. My hometown is absolutely beautiful. :-) Tell me where are you going for the summer? I'm going to Croatia! Can't wait! "

Der Sommer ist endlich auch in Wien angekommen und es war ein sehr heißer Tag! Ich hatte einen netten Tag im 1. Bezirk und habe mich wieder in Wien verliebt. In die Architektur, die kleinen versteckten Gassen und die Pferdekutschen (obwohl diese manchmal auch stinken haha). Also an alle die überlegen irgendwann nach Wien zu kommen, kann ich es nur weiterempfehlen. Meine Heimatstadt ist wunderschön :-). Lasst mich in den Kommentaren wissen wo es für euch diesen Sommer hingeht? Ich werde nach Kroatien fahren und kann es kaum erwarten :-)



T-Shirt - Zara
Skirt - H&M
Converse - Amazon.de
Jeans Jacket - Pimkie

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello, my name is Gabriela and I'm 18 years old. Additionally to school, i love to blog about fashion and beauty. I hope you like my posts. xo