A day in Nice. Denim dress & gladiator sandals.



Hallo Leute! Wenn ihr mir auf Instagram folgt oder diesen Post gelesen habt wisst ihr, dass ich letzte Woche in Nizza war. Das Wetter war super schön und die Stadt ist einfach toll. Am besten hat mir die Architektur dort gefallen und auch das Essen war sehr lecker. Um es kurz zu fassen: Ich hatte eine sehr schöne Zeit mit meiner Schwester (redstreetofvienna) und meiner kleinen Nichte. Mein Outfit des Tages ist ziemlich einfach und schlicht aber trotzdem ist es mein lieblings-look für diesen Sommer. Ich liebe dieses Denim Kleid und würde es am liebsten nie wieder ausziehen. :-)) Ich hoffe euch hat dieser Post gefallen und ich würde gerne wissen was euer Lieblingsteil für diesen Sommer ist? Achja! Ich werde diese Woche noch einen Post zu meinen Outfit, als ich in Cannes war, posten!! :-)

Hey Guys! If you follow me on Instagram or have read this Post you might know that I was in Nice last week. The weather was great and the city is really beautiful. I love the architecture there and the food of course. ;-) In short: I had an amazing time with my sister (redstreetofvienna) and my little niece. My outfit of the day is really simple but I still love it so much. It's my favorite look for this summer. Especially the denim dress wear it with everything because it it's so comfy. Anyway I hope you like this post. Tell me whats your favorite piece for this summer?! Oh and I'll post another outfit when I was in Cannes this week. :-))



Dress - Pimkie

Sandals & Purse - Mango
Fedora - H&M
Bracelet - Forever 21


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello, my name is Gabriela and I'm 18 years old. Additionally to school, i love to blog about fashion and beauty. I hope you like my posts. xo