faux fur and overknees // #OOTD



Hallo Leute! Es ist derzeit ziemlich kalt in Wien. Das ist ein sehr guter Grund für mich meine Stiefel wieder aus dem Schrank zu holen. Ich liebe es Overknee-Stiefel mit einer Lederjacke zu kombinieren. Dazu noch eine Pelzweste, "faux" natürlich, und der Look ist komplett. Ich hoffe euch gefällt dieser Post und ich wünsche euch noch eine wundervolle Woche. :-)

Hi Guys. It's pretty cold in Vienna right now. That's a good reason for me to get my boots out again. I love combining overknees with a good leatherjacket. Add a faux fur to the outfit and the look is complete. I hope you like this post and have a wonderful week. :-)

Leather jacket - Mango (similar here, here)
Faux fur - H&M (similar here, here, here)
Sweater dress - Mango (here)
Overknees - Humanic (here)



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello, my name is Gabriela and I'm 18 years old. Additionally to school, i love to blog about fashion and beauty. I hope you like my posts. xo